fredag 1 december 2017

Så trevligt besök igår och ett litet tips till er alla!

Fredagen är här och på mitt arbete har det idag varit en sorglig dag,
 då en av våra kära kolleger tyvärr har lämnat oss efter en tids sjukdom. 

Så fint att se kolleger,skolledning, barn och ungdomar stötta varandra i sådana här svåra stunder. När det gäller, så finns man där för varandra och det är fint att se.
 💚💛💜 


Igår hade jag trevliga vänner här hemma på eftermiddagsfika och glögg.
Det blev mycket prat om det mesta och tiden gick så himla snabbt. 
Som den ju alltid gör när man är i trevligt sällskap. 



Jag bakade en liten mjuk pepparkaka och hällde över en tjock glasyr.
Jag gräddade den i min gamla form och den blev så uppskattad
 av mina härliga gäster.

Tack Karolina Brising och Maria Dremo-Sundström för att ni kom och delade med er av både det ena och det andra.  Ett litet tips till er, mina läsare:
Om ni ska ändra om i er trädgård eller anlägga en ny så tveka inte att vända er till dessa kompetenta och trädgårdskunniga kvinnor.   






Ha en fin fredag och ta hand om er och varandra.

Nu snart dags att svida om inför kvällens trevliga glöggbjudning.

Många kramar från mig, @nneli! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar