lördag 8 juni 2013

Bröllopsyra och bakelser.

Är det någon mer än jag som ska titta på prinsessan Madeleines bröllop idag.  Johanna och jag ska sitta klistrade i Tv-soffan klockan 15.00 då SVT:s sändningar kör igång. Flera har ringt och frågat om jag är på plats i Stockholm idag. Jag har haft vissa funderingar på detta men det har varit så mycket den senaste tiden så jag bestämde mig för att avstå.

Jag var ju på plats i Stockholm när Victoria gifte sig och jag tror inte att detta bröllop kan slå det när det gäller pompa och ståt och en fantastisk stämning i Stockholm.  Det ska bli jättespännande att se klänning och frisyr och höra Chris säga ja på svenska.
Johanna och jag har laddat upp med rosa-vita prinsessbakelser. Vi hörs senare....

                        Chris och Madeleine,dagens brudpar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar