fredag 14 juni 2013

Möte med Depeche Mode i Copenhagen.


Jag stannade alltså utanför kändishotellet bland de andra fansen och inväntade DEPECHE MODE. Det var bra stämning och jag fick ta foto av en killes album under väntetiden.      


De här killarna hoppades på att få autografer på sina gamla skivfodral.


Det samlades fler och fler fans och vädret var underbart.
 
Här har vi Andy Fletcher, även kallad Fletch. Han är sångare och spelar bas och keyboard i D.M.


Detta är Martin Gore,den tredje medlemmen i Depeche Mode. Han är bl.a sångare och låtskrivare i bandet.
Tyvärr så hade Dave Gahan redan åkt. Jag var dock supernöjd med det som jag fick se och de två som jag fick bilder på. .
På väg in i den väntande bilen.
In med dig nu.... Och du där med Nikonkameran. (jag alltså)  Inga fler bilder nu. Det var ett skämt, det sa han faktiskt inte.Hihi... 

Dörren är stängd och alla fansen får vara nöjda med vad de har fått se. Det var vi!

Tre glada Depeche Mode fans från Sverige. De hade varit på DM.s konsert kvällen innan. De hade dock inte fått några bra bilder varken då eller nu. Vi hade en trevlig pratstund och jag lovade skicka mina bilder till dem. De blev så glada och tacksamma.     
Efter detta lilla "möte" gick jag till Magasin Du Nord området och köpte massor med fina och billiga blommor.
Jag gick och tittade i lite olika,roliga affärer.  


Sen blev det en mjukglass att njuta av innan jag skulle träffa mina kolleger igen för hemfärd.

Rådhusplatsen i Köpenhamn.
Här sitter H.C Andersen och spanar ut över stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar