onsdag 12 juni 2013

Johanna 20 år!!!!! Grattis sötnos!

Idag onsdagden den 12 juni fyllde vår lilla dotter 20 år. Tänk att det är 20 år sedan Johanna föddes klockan kvart över tre på natten. Tänk när jag skulle ringa och berätta denna stora nyhet för storebror Jakob och mormor Anita som passade honom denna natt. jag var så rörd när jag skulle berätta i telefonen och Mårten filmade alltihopa. Lilla Johanna vägde 3490 gr och var 50 cm lång. Vilken lyckodag!!!!

Här är hon nu,lite längre och lite tyngre men lika söt och gullig. Grattis vår älskade Johanna! 


Vad kan detta vara?

Vi sjöng och vi hurrade och överlämnade god frukost och många paket, precis som det ska vara varje födelsedag. 

Här pratar Johanna med pappa Mårten som inte ville vara med på bild,denna tidiga morgon. Musse hade dock inget val. 
Dagens födelsedagstårta med massor med choklad,precis det som Johanna tycker bäst om. Tårtan köpte jag med mig hem från England.

Vi åt pizza. Johanna och jag var fortfarande mätta efter den fantastiska buffe´n som vi åt på skolan idag.

h
Här sjunger och hurrar femtio lärare och rektorer för lilla Johanna. Hipp,hipp HURRA!!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar