lördag 15 juni 2013

Klaras student.


Direkt efter Köpenhamnsutflykten körde vi direkt mot Ystad. Klara Göland tog studenten och det firade vi självklart hemma hos dem i Sövestad. 
Här har Klara fått sina paket av oss och vi ska sätta oss till bords och njuta av god mat.   

GRATTIS KLARA!!

Här sitter min moster Ingrid och min far och studentskans mamma Camilla. 
Johanna och Oskar vid ett av de fint dukade borden i vitt-grönt. 

Här sitter bl.a morbror Bosse och min mor.
Den goda maten!
Systrarna Göland tar en avec till kaffet och de goda studenttårtorna.

Malin och Tobbe, ett kärt par.
Johanna och Lotta väntar på tårtan.(tror jag )

Min kusin James och hans Lotta. Ja, James blundar minsann även på detta foto. Vi skojade om detta och sa att det brukar han göra. Fint par ändå....

Kusin Malin sitter och njuter på syrrans altan.

Klara med söta Moa.

Tusen tack för en trevlig studentfest och stort LYCKA TILL framöver Klara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar