onsdag 10 juni 2015

Att fylla ett helt släp på en timme och sen hinna njuta lite också.


Hej på er denna onsdagskväll!
Jag var hemma halv sex idag, åt snabbt lite rester från igår och umgicks 
en stund med Johanna innan hon skulle iväg på studentuppvaktning i Bjärred.  
Då kastade jag mig över buskar och träd i trädgården och klippte och rensade som en besatt. Jag fyllde ett helt släp på ca en timme. Vilken bra träning alltså.....

Resterna från igår.   





Det var den här och jag som jobbade så bra ihop ikväll.
 
Släpet fyllt och dags för välbehövlig vila. En kopp kaffe, lite bloggande och
snart "Barnmorskorna i East End".   


Lite njutning av försommarträdgården blev det också förstås.  
Det är ganska mycket som blommar i rabatten nu.

Det blev en bukett till köksbordet också.
Gula och blå irisar och några jättevallmo i knopp.

Ha nu en fin fortsättning på kvällen! Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar