måndag 29 juni 2015

Rosor, pioner och foton.


Gomorron, eller kanske är det mer förmiddag än morgon. Det beror ju på om man har semester eller fortfarande knegar på.  
Faktum är att vi går upp ganska tidigt och sen slappar vi en timme 
eller två i solstolen på eftermiddagen.
Dagarna rullar på här i skön semesterlunk. 

Igår hade vi en härligt solig eftermiddag och i morgon ska tydligen
 sommarvärmen komma på riktigt med upp till 30 grader.   
Passar på att njuta av pioner och rosor. Finns det något mer underbart?? 
Nej, det är mina  favoriter i trädgården. 

Lite senare idag ska vi på en trädgårdsvisning här i närheten. 



Nu hoppas jag att vi alla får en härlig dag trots moln och lite kyla.
Jag ska passa på att läsa, sätta in foton (jo, jag är så gammaldags att jag beställer pappersfoton från mina digitala bilder och sätter in i album med små texter och urklipp till)
Jag undrar om det finns någon mer än jag som gör detta...???


Vi hörs snart igen mina vänner.
Tack för att ni tittar in och kram på er!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar