tisdag 9 juni 2015

Polar music prize och söt smyckesask.

Jodå, jag är vaken, har varit en sväng i trädgården, ätit god middag och sitter nu 
och tittar på Polar Music Price utdelningen. 
Riktigt bra faktiskt och Emmylou Harris är ju en av pristagarna.
Och hur snygg är programledaren Tilde de Paula, denna duktiga 4-barnsmamma.    


Jag måste förresten visa er den utsökt söta lilla vita smyckesasken 
som jag köpte för ett tag sedan.






Jag kom på att det var väldigt länge sedan som ni fick se en bild på en sömnig katt.
Den här bilden bjuder Musse på.  

När jag ändå är i farten så kan jag även passa på med ett litet
boktips denna tisdagskväll. Om ni minns så var jag på en utbildningsdag
 på Malmö Högskola för ett tag sedan.
Då var "Susanna Alakoski" där och berättade om sin nya bok "April i anhörig Sverige".
Hon läste valda kapitel ur sin bok och man kände för att läsa mer.

Nedan min bild av Susanna.

Gokväll på er och vet ni vad?  I morgon hörs vi igen!! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar