tisdag 16 juni 2015

Njuter av vackra buketter.

Här går jag hemma och njuter av mina fina buketter från igår. 
Man kan ju inte låta bli att frossa när priserna är så låga som de ändå är. 

Ja, jag vet att den danska kronan står i 1.35 svenska kronor men det blev ändå billigt. 


De här höga och fina i läcker färg kunde man ju inte heller motstå.




En lite mindre romantisk snittblomma är ju borstnejlikan.
Jag har alltid älskat den och den påminner mig om
min mormors rabatter där det växte borstnejlikor i alla tänkbara färger.

Nu blev det en bukett med vita som passade bra
tillsammans med mina gamla torra trollhasselgrenar. 


Så mycket jag har fått gjort på jobbet idag.
Det var inte så många som var på plats för det var
utflyktsdag även denna dag.
Jag rensade och sorterade och skrev en
utredning samt förberedde för semester.

Nu blir det "Trädgårdstisdag" här och väntan på
att maken ska komma hem från Zurich.

Kram på er alla från @nneli! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar