torsdag 18 juni 2015

Trevlig avtackning och lite kvällsshopping.

Gomorron på er! 
Ursäkta min frånvaro från bloggen igår. 
Dagen och kvällen rullade på i ett och det blev ingen tid över för bloggen. 
Jag var bl.a inbjuden till Ing-Marie Aune´rs avtackning i Veberöd. Resten av arbetsdagen bestod av möten med föräldrar på skolan och att avsluta inför min semester. 
På kvällen var Johanna och jag och hennes väninna Anna och uträttade lite ärenden i Lund. 
Vi kom hem klockan nio och förutom en sen middag så blev det inte så mycket mera gjort. 

Nedan kommer några bilder från Ing-Maries avtackning. Ing-Marie som har varit rektor och verksamhetschef i Veberöd och som nu går i pension. Vi arbetade tillsammans i många år på Svaleboskolan och hade ett mycket nära och bra samarbete och trivdes så bra tillsammans.
Vi fortsätter att träffas även efter att jag för snart fyra år sedan bytte skolområde, vilket är väldigt trevligt.

Det serverades nedanstående godsaker på avtackningen.   




Jag träffade många nya och gamla bekanta vilket var hur trevligt som helst.
Ingela och Lars-Torgny har jag också arbetat tillsammans med.
Jag träffade även min chef Kerstin och hennes chef Inger där, vilket var en trevlig överraskning.  

Dagens huvudperson.



Så vackra blommor på presentbordet.

Ing-Marie tillsammans med Sara.

Ett helt gäng med mina nya och gamla samarbetspartners.

Strävsamma kollegerna Ing-Marie och Lennart.

Matchande och vackra damer.



Dagen avslutades som sagt med lite shopping tillsammans med de här två söta tjejerna.

Här är vi hemma hos Anna och tittar på hennes och Kristoffers fina lägenhet.
Tack för titten Anna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar