söndag 7 juni 2015

Fortsatt firande.....

Det blev underbart väder på kvällen och skumpan med tilltugg kunde intas i trädgården, 
precis som det ska vara när vi firar Johanna. 


Johanna, Mårten, Alexander och Håkan.  



Johanna får ett stort och rosa paket av Christina! Spännande...






Mycket att fira denna nationaldag!



Min far, min svärfar och min bror trivs tillsammans.



Johanna med sina söta småkusiner.

Grabbgänget Jakob, Mårten, Alexander, Håkan och Ulf!


Välkomna till bords. Maten är serverad!


När ska du öppna dina paket Johanna, undrar hennes mormor?

Tårtdags! Hemmagjord prinsesstårta, ananasmuffins med glasyr och kärleksmumskaka. 




Farmor och farfar, brorsan och Annabelle. Puss på dig!   

Johanna njuter av vacker födelsedagssång.

Hurra, hurra hurra!!!!

Tack alla för att ni kom och firade med oss.
Nu ska jag kasta mig ut i en solstol med en bok och
hoppas att solen visar sig en stund i alla fall.
Ikväll är det kalas igen......   Härligt!

Kram på er alla!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar