torsdag 15 oktober 2015

Jättetrevligt event på Tereskliniken i Malmö ikväll.

Ikväll har jag varit på ett jättetrevligt event i Malmö. 
Det var kära Malin, även kallad Fnulan som bjöd in till denna trevliga kväll.
Eventet var på Tereskliniken i Malmö, vid Malmö Arena. 

En kort sammanfattning av kvällen: intressanta föreläsningar, god mat och dryck från Romelebygdens catering, kaffe och goda (nyttiga) kakor, många kända i gästhavet, underbar och sprudlande värdinna, fina priser. 
Ja, helt enkelt en toppenkväll på alla sätt. 

Nu är jag hemma igen och njuter en stund i soffan innan det är dags att gå till sängs och sova skönhetssömn efter denna kväll i skönhetens tecken.

Malin med sin syster Camilla, lika glada och fina som vanligt. 

Lisa, jag och Petra hade trevligt hela kvällen. 

Några av alla 65 gäster.

Vi fick god mat bestående av pastasallad, kalamataoliver, kycklinglår,
parmaskinka med honungsmelon, sås, focacciabröd och Brieost.

Maten åt vi dock upp innan jag hann fotografera. Hehehe...  


Fina Cecce, som jag ofta träffar på olika event. 

Tre snygga tjejer, Petra, Lisa och Marita.
Marita berättade bl.a om "Me &I"  klädföretaget med vackra kläder av superkvalitet. 

Cornelia med sin moster Camilla, två glada tjejer.


Goodiebags och fina priser delades ut under kvällen.

Marica och Emelie hade mycket att prata om.  


Till kaffet serverades flera olika sorters nyttiga och goda Bars.


Fnulan delar ut priser till nöjda eventbesökare.

Spännande lottdragning.
Yes, alla hörde hur glad jag blev när jag hörde mitt nummer ropas ut.

Malin med en av Teresklinikens trevliga plastikkirurger. 


Cecilia, som berättade att hon följer min blogg dagligen.
Så kul att höra.

Cecces söta väninna, Lisbeth!  

Här har Petra varit framme och hämtat sin fina vinst.



Och lilla jag vann också, ett presentkort på en exklusiv ansiktsbehandling på Tereskliniken. Jättetrevligt! Även ett paket med fina servetter från Me&I ingick i priset.

Tusen TACK till Malin och hennes samarbetspartners för denna trevliga och generösa kväll.

En kram till er alla bloggläsare och sov gott!
I morgon är det FREDAG igen! 

2 kommentarer:

  1. Hej!! Alltid lika mysigt att träffa dig!!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Tack Cecce! Ja, detsamma tycker jag. Blir alltid glad när jag ser dig! Kram och sov gott!

    SvaraRadera