fredag 16 oktober 2015

Kärt eftermiddagsbesök.

Hej på er! 
Jag hoppas att helgkänslan börjar infinna sig. 

Det gör den helt klart hos vårt lilla charmtroll. 
'Hon har kommit över en toarulle och är som 
besatt av att riva den i så många bitar som är möjligt. 
Kattleksaker är ingenting jämfört med en helt vanlig toarulle om man frågar Musse.   

Igåreftermiddag kom mina kära föräldrar förbi på en fika.
Gissa vad vi åt till, javisst äppelkaka med vaniljsås.
Det gäller att passa på när man har fina äpplen i trädgården och
äppelkaka går ju att variera i det oändliga.'
Just detta är världens enklaste och godaste recept. Hojta till om ni önskar det.



Min mor gillar inte att bli fotograferad men jag lovade att endast använda bilden
om den blev bra och det tycker jag absolut att den blev.

Far kollar in mina nya böcker.
Jag brukar ordna böcker till honom också som han uppskattar.

Just nu ska han läsa en alldeles färsk bok av
författaren Jonas Jonasson ( han med "Hundraåringen".

Nu kommer snart Johanna hem efter sin tenta. Hoppas verkligen att det har gått bra!

Kram på er alla och ha en fin fredagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar