onsdag 14 oktober 2015

Vacker blomma och Johannas chokladkakor.

Onsdagen är här och både förkylning och trötthet håller tyvärr i sig. 
Jag har dock fått mycket gjort på mitt arbete idag och det känns skönt. 
I morgon är jag ledig och ska vila upp mig.

Jag måste bara visa denna fantastiska klockranka 
som jag fick av min mor i söndags. 
Hon köpte den som ett rangligt nästan bladlöst exemplar för 10:- 
och nu ser den ut så här. 

Ja, min mor hon har gröna fingrar hon.   

Här hemma hos oss ska vi förstås titta på hur det
går för de kärlekstörstande bönderna
och därefter är det dags för den spännande serien "Modus".

Johanna har bakat fina chokladkakor som nog
är utsökta till en kopp kaffe.
Hon är själv väldigt missnöjd med sina kakor och
tycker att de är torra och trista.

Det håller jag och hennes pappa inte med om.

Så här ser de ut.

Ha en bra kväll och kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar