söndag 25 oktober 2015

Makens vackra skymningsbilder, tomma vaser och nybakad sockerkaka.

Godkväll på er denna söndagskväll!

Jag hoppas att ni har haft en skön helg och att ni har hunnit 
vila er lite inför en ny arbetsvecka. 
Ja, om ni inte är lärare förstås och har en välförtjänt ledighet framför er. 

Jag måste bara visa er makens fina skymningsbilder från idag. 




Middagen bestod av min enkla och goda pasta-kycklingrätt. Kokt pasta, stekt kyckling i bitar, soltorkade tomater i olja, vispgrädde, fetaost, rödlök och valfria grönsaker. 
Till kaffet blev det hembakad sockerkaka med mossig konsistens, som det står i "Sju sorters kakors" recept. Låter ju egentligen inte så gott men det är det. 

Just nu är det tomt i mina glasvaser. Men det kan faktiskt vara ganska okej när vaserna är nydiskade och gnistrande. Eller...??

Oavsett så önskar jag er en bra söndagskväll och en bra start på veckan. :)

Kramelikram/@nneli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar