söndag 18 oktober 2015

Rosor i blandade färger, trädgårdsfix och en jäkla coca colaburk.

Söndagen är här och jag har varit ute och grävt ned en massa växter i trädgården. 
Jag blev ganska trött kan jag säga. När jag sen kom in och skulle ta något att dricka så ramlade en coca cola burk ut från skafferiet och det sprutade cola över delar av köket och över mig. Efter att ha skurat och torkat så har jag nu kastat mig i soffan och ska njuta av mina fina rosor i blandade färger. Jag köpte dem på Blomsterlandet i torsdags, dessa och en hel del annat. 
Tack för tipset om REA, Maggan!   

Nu önskar jag er en riktigt skön söndag. 
Vi ska snart se den andra timmen av det fina programmet "Så mycket bättre", 
den timmen som vi missade igår när vi såg Downton Abbey, ni vet.    


Kram och på återseende! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar