söndag 6 mars 2016

Avkoppling med två favorittidningar och snart middag för vänner.

Här sitter jag med en kopp kaffe och senaste numret av Hem och Antik. 
Det är skönt med en liten paus mellan kökssysslorna. 
Ikväll ska vi ha ett litet gäng trevliga vänner på middag och det mesta är klart. 

Johanna ska på födelsedagskalas i Lund, 
men just nu pluggar hon. 

Jag gillar verkligen Hem och Antik, vackra bilder och 
trevliga inredningsreportage. Just  nu prenumererar jag.

Nu i veckan damp även det senaste numret av tidningen "Hembakat" ned i brevlådan.
Mycket gott och fin inspiration nu inför påsken. 



Jag kanske tittar in till er lite senare, annars hörs vi i morgon.

Nu ska jag snart gå och blanda kvällens drinkar.

Kram till er alla och ha en fin lördagskväll / @nneli








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar