söndag 6 mars 2016

Pizza och filmkväll och fina presenter.

Hej på er denna sena söndagskväll!

Jag tittar in här innan det är dags att sova sin skönhetssömn. 
Jag skulle egentligen behövt lägga mig betydligt tidigare med tanke på denna. Hehehe...

Vi har sett den senaste Beckfilmen "Vägs ände" och ätit pizza framför TV:n denna kväll. Vi blev så sugna på kebab och oxfilepizza och så fick det bli. 

Nedan mina fina värdinnepresenter och några försenade födelsedagspresenter från vår bjudning igår.

Guldigt doftljus ( doftar verkligen så gott) med matchande servetter, dock inte av samma person men så fint ihop.


Handdukar, förkläde och matchande servetter inför sommaren
 och en Budapest guidebok ( inför vår lilla weekendresa dit i maj.
Förutseende och kloka gäster.


Också denna kritvita och vackra lilja. 


Här passade doftljuset perfekt, precis som Lotta hade tänkt.

Tusen tack Camilla, Lotta och Madde ( och era män förstås) 

för fina presenter.

Nu ska jag se slutet på Beckfilmen här för jag somnade förstås innan och missade den spännande upplösningen. Jag får skylla på att jag var uppe till klockan tre i natt.

Godnatt och sov gott alla ni!
Kram/@nneli   

2 kommentarer:

  1. Så vackra bilder du bjuder på. Så fint och smakfullt hem ni har.
    Jag tror jag ska göra din citronpaj till påsk. Ha en fin vecka.
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. TACK snälla Anki! Ja, den pajen är både lätt att baka och väldigt god!Lycka till med den och tack för att du tittar in på min blogg och även lämnar små kommentarer. Uppskattas mycket ska du veta. Kram på dig och ha en fin vecka!

    SvaraRadera