tisdag 8 mars 2016

Labyrinthylla, kyckling med curry och Badhotellet.



Veckans andra dag är här, vilket innebär tennis för make och dotter och sen middag. Jag ska tillaga kyckling med currysås och ris. 
Mmm, så gott. 

Jag har bytt plats på min labyrinthylla. Den hängde tidigare i sovrummet.
Hyllan köpte jag för ett par år sedan på Bruka Design i Stockholm. Jag kan säga att den var ganska otymplig att släpa med hem på tåget, men det gick. Hehehe....
Den är ganska kul för det är lätt att variera prylarna i den och ändra om efter humör och årstid.
   





Nu har jag lite småfix att ordna med innan det är dags
att titta på den danska serien "Badhotellet". I love it!
Ser ni denna serie?

Ha en bra fortsättning på denna kväll så hörs vi igen i morgon!
En varm kram från @nneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar