söndag 20 mars 2016

Kaffe och favoritblomma.

Dagens första kopp kaffe. Det kan behövas efter att ha hämtat hem dottern mitt i natten med efterföljande prat om kvällen till klockan fyra. 
A ja, med starkt kaffe och en middagslur ska det nog gå bra. 

Kanelbullsdegen står på jäsning och i väntan på att denna ska formas till bullar ska jag fundera på en ommöblering här hemma som jag har tänkt på ett tag.

Lite senare kommer några bilder på en balklädd Johanna. 
Hon måste dock godkänna bilderna först. Hehehe. 
Om jag hittar Mårtens och mina gamla balbilder så ska ni få se även dessa. ( tror jag :)   

Kaffet är uppdrucket och solen börjar titta fram.

Jag bara älskar dessa blommor. Lite missvisande bild men det är mörklila klöverblommor. Jag fick syn på en sådan när mor och jag var i Ystad och slog självklart till. Det är inte så många som säljer dessa, och då får man passa på.
Tills nattfrosten är över så tar jag in den på natten.

Som sagt, vi ses lite senare!
Kram @nneli  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar