måndag 7 mars 2016

Trevlig måndag alla!


Hej på er! 
Jag ville bara önska er alla en fin måndagskväll och 
hoppas att veckan har börjat på bästa sätt.
Själv har jag arbetat på Kristallen och träffat mina socionomkolleger, ätit en god lunch på restaurangen på sjunde våningen och sen varit på några möten under eftermiddagen. Eleverna har haft studiedag och lärarna har kompetensutvecklats. 

Maken är på möten under kvällen och skulle bli bjuden på middag där. 
Detta medförde att Johanna och jag har ätit en väldigt enkel middag här hemma bestående av nachos med köttfärsröra, chilisås och riven ost. Så enkelt och så gott. 

Blommorna står fortfarande lika fina efter lördagens kalas. 
Tulpanlökarna ska jag förstås plantera ut sen när de har blommat över.

  



Så här såg våra nachos ut, inte så vackra men goooda! 

Nu ska jag läsa en massa tidningar, se på "Husdrömmar" och bara ha det skönt. Fortfarande ganska trött efter influensan men det går på rätt håll i alla fall.

Kram på er alla/@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar