lördag 19 mars 2016

Balminnen och fullt utslagna tulpaner.

Hej på er kära bloggläsare! 
En helt orörd helg ligger framför oss och det är en skön känsla. 
Vi kommer att agera chaufför inatt då dottern ska på bal på AF. 
Jag frågade Mårten om han kom ihåg när vi var på bal på AF, men det hade han inget minne av. Jag ska se om jag hittar några gamla foton från denna kväll för att friska upp hans minne. Det gör jag säkert i något av alla 100 album.  
 Här pågår avfrostning av frys, städning av skafferi och kyl och lite andra halvtrista sysslor. Men det måste göras och när det är gjort känns det bra.  

Jag har börjat gilla även fullt utslagna och lite halvvissna tulpaner. 
Till och med när de hänger över vaskanten. Jag har köpt helt fantastiskt vackra tulpaner som Jakob ska få när han fyller 25 år på måndag. 
Precis vad han har önskat tror jag. Hehehe....

Jag kanske tittar in en gång till senare idag. Det är ju ändå lördag och tid finnes.

Ha det gott tills vi hörs igen och kram på er/@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar