tisdag 29 mars 2016

Nya citronträd och lite ommöblering på verandan.


Visst var det liiite segt att börja jobba idag, efter påskledigheten. 
Eller det tyckte inte ni, utan skuttade upp ur 
sängen med ett leende på läpparna.  
Min arbetsdag har bestått av samtal och möten på fyra olika ställen.Det tog inte lång tid att snabbt komma in i de vanliga rutinerna igen. Det är ändå bäst!  

Nu ska det bli skönt med en kväll hemma med sällskap av datorn och katten. 

Mårten och Johanna är på tennis.

Nedan några bilder på mina nyinköpta citronträd. 
De stortrivs på den soliga verandan. Där har jag faktiskt ändrat om lite också. 
Jag har flyttat det lilla växthuset till källaren och fick då lite plats över för ett mindre brickbord och kunde även flytta fåtöljen. 
Underbart att sitta i solskenet och läsa. 
     


Nu ska jag satsa på en bra citrusgödning och pyssla om mina träd här hemma.

Ha en bra kväll alla ni så hörs vi snart igen.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar