onsdag 17 augusti 2016

Fikagäster och sen middag hos mina föräldrar.

Godmorgon på er! 
Snart dags att bege sig till arbetet,
 men först några bilder från igår. Efter en dags trädgårdsarbete kom brorsan och hans svärmor på snabbesök. Jag svängde snabbt ihopa världens enklaste små bakelser. Smördegsknyten med en fyllning av choklad och banan. Efter fikat och en titt i trädgården så åkte jag med dem till mina föräldrar. Där tillbringade vi kvällen med god middag, favoritdessert, massa prat ( blandning av svenska och engelska), fotboll med vinst till Sverige!!! och avslutades med kvällsfika i mors och fars uterum.
     
Fikat är klart! 


Brorsan och Susie!
Resten av familjen var på Bakkens Tivoli i Danmark.




Nu blommar mors vackra hibiscus i ljuvaste rosa.


Som vanligt fick jag med mig lite blommor
hem från denna prunkande trädgård. 

Två glada tittar fram.

Fina flox!

I uterummet.

Nu är det dags att fixa till sig lite inför arbetsdagen!

Kram på er från @nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar