fredag 5 augusti 2016

Rosa väldoft i loppisfynd från Berlin och trevlig fredagskväll!

Som ni alla vet så älskar jag ju loppisar nu på sommaren. 
Det är spännande och jag har under årens lopp gjort många fina fynd. 
Ja, det tycker jag själv i alla fall, hehehe..... 

Jag brukar även släpa med mig familjen på 
loppisar när vi är på semesterresor. Vi har besökt loppisar i bl.a  Rom, Paris, Amsterdam, New York och Berlin. Jag minns exakt vad jag har köpt på de olika ställena. I Rom köpte jag en helt underbar ganska stor kruka med rosmotiv 
( ja den fick Mårten den stora äran att bära till hotellet...)

Vasen nedan köpte jag i Berlin. 

Nu är den fylld med de ljuvaste rosor.

Med den här bilden vill jag bara önska er en skön fredagskväll och
en bra start på helgen!

Kram på er alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar