tisdag 9 augusti 2016

Mor/mormor på besök.

Vi hade vår kära mor/mormor på besök när maken 
var tvungen att arbeta. 

Av bilderna att döma så ser det ut som att vi mest har fikat. 
MEN vi hann med mycket annat också,hehehe.... 
Bland annat så blev det sköna promenader, strandbesök, tidningsläsning och inte minst mycket prat och många skratt. 
Jag passade även på att göra fint i trädgården på morgnarna (innan det blev för varmt och medan min mor och dotter fortfarande sov så gott).  

Här äter vi scones till frukost.

Och här smakar vi munkar från marknaden. 

Vi har alltid så kul när vi träffas.




När mor och jag var på väg till Kivik för att handla så såg vi denna superfräcka bil framför oss. "Mor, ta fram min kamera, denna måste förevigas." 
Mor är van vid sin dotters infall, så hon tog snabbt fram kameran ur min väska....

Och jag lovar, jag hade koll på trafiken.

Kram på er! 

@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar