tisdag 2 augusti 2016

Kompismöte på Branteviksloppis.

Oj,oj vad det regnar! Men efter regn kommer solsken....

Nedan två bilder som maken tog på mig och min kära vän Lisa på Branteviks loppis i söndags.  Jag träffade henne och nästan hela hennes härliga familj där. 
Vi struntade i att fynda och pratade en massa istället. 
Jo, förresten två inköp blev det, 10 fina portvinsglas och ett fat. 
När jag hade putsat fatet så blev katten rädd, då det verkligen glänste och blänkte.  

Lisa och jag är verkligen goa "gamla" vänner!
Vi har bl.a delat en övernattningslya i Ystad en sommar. 
Det var även Lisa som ordnade festen där maken och jag träffades. 
Mycket kul har vi haft tillsammans och har förstås fortfarande.

En extra kram till dig idag,Lisa!  


Nu avtar regnet och snart kan man gå ut igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar