torsdag 7 mars 2013

Två inspirerande inredningsbutiker.



"A mouse in a house" som jag nämnt tidigare.

                                   Denna bild är från "Butik Älva" som finns i Hörby och som även är en nätbutik.
Mysig affär med fina saker.  

Här finns bl.a märket Green Gate som är ett av mina favoritmärken avseende kaffe- temuggar samt vackra burkar.  

Jag och Birgitta,min vän i Hörby besökte Butik Älva när jag hälsade på henne senast.Vi hann med flera affärer, god middag och kaffe med smaskiga kakor.som hennes dotter Lina bakat.

4 kommentarer:

  1. Så fina bilder du tagit i butiken!!
    Roligt att se oxå att det hänt en del se´n dess...Greengate sortimentet har ju växt en del...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jessica! jag måste snart göra ett nytt besök.... I love Greengate Kram

      Radera
  2. Nu behövde jag inte verifiera??
    Har du redan lyckats plocka bort det??
    Sååå glad!!! :)

    SvaraRadera
  3. Yes,fixat. Hur enkelt som helst. Tack för att du tipsade mig.

    SvaraRadera