söndag 24 mars 2013

Lite vårfix samt ett trevligt event hos Malin.

Idag har maken putsat alla våra fönster. Ja, han kan han..... (när han vill)
Samtidigt passade jag på att göra en vårrengöring i skåp och lådor.
När jag ändå var igång så rensade jag ut alla vinterkläder från garderoben och ska istället hänga in vårkläderna. Solen skiner men det är fortfarande snö och minusgrader.
Jag får väl precis som tidigare år gå och frysa några veckor eftersom jag vägrar ha mina mörka, murriga vinterplagg nu.  Jag är dock inte lika tokig som den kille som Johanna och jag såg i Lund i förra veckan. I fem minusgrader hade han shorts och linne. Där går min gräns.....

I e.m. ska jag på ett litet event som Malin"Fnulan" Martinsson ordnar i Veberöd. Malin är en gammal bekant till mig som numera bloggar hos Hanna Graaf m.fl på www.femme.se
Malin är en superkul och framåt tjej med hjärtat på rätta stället. Återkommer med lite bilder senare.

Tills vi hörs igen så ha en härlig söndag och njut gärna lite i det fina soliga "vår"vädret!!!

Här är hääärliga Malin "Fnulan" Martinsson,dagens värdinna med sin söta dotter Cornelia.

Marica (Silverhome), Cornelia och Marita,glada och söta tjejer.

Helene och Johanna på Malins klädevent.
Dessa vackra tårtor smakade underbart och var fyllda med bl.a passionfruktsmousse.
Söta Mira provar en fin klänning i favoritfärgen rosa.

Hon hade ett så roligt och smart påklädningssätt,den lilla tjejen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar