måndag 25 mars 2013

Påskledighet..

Vaknar denna måndag till en solig och fin dag. Katten sover i sin favoritfåtölj på den soligaste platsen i sovrummet. Tonårsdottern sover också.. Pappan i huset har cyklat till Lund och jag börjar dagen med en kopp kaffe. Jag är ledig idag och i morgon och det ska bli så skönt. Jobbar sen på onsdag och är ledig igen på torsdag. Precis lagom arbetsvecka,tycker jag. 

Lite senare idag åker jag och Johanna till mina föräldrar och hälsar på. Vi ska övernatta där tills imorgon.  
Förutom prat och mys hos mor och far tänkte jag hinna med ett litet besök till Ystad också.  Det är alltid kul att strosa runt där några timmar och njuta av den sköna atmosfären. Finns ju även några finfina affärer där om man gillar inredning. Lovar att visa lite bilder därifrån senare.

Nej, nu ska jag hinna med lite härhemma innan vi far iväg. 

  Glöm förrresten inte att det är våffeldagen idag! Det måste vi ju fira,eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar