söndag 14 september 2014

HUGH GRANT himself!!!!

Ja, som ni ser nedan så blev det många finfina foton på Hugh Grant och jag är mer än nöjd med dagens kändismöten. 
Hugh var lika sympatisk IRL som i sina filmer. Det var riktigt, riktigt roligt att träffa honom. 
Jag hade aldrig kunnat tro att man skulle kunna komma honom så nära och ta så många bilder.  

Jodå, vi hann titta på de olika loppen, äta gott och prata med bekanta också.  Hihi..
Jag och HUGH GRANT!!






Med glimten i ögat...



Åh nej, där kommer hon i elefantkjolen igen med kameran i högsta Hugh (hugg menar jag förstås) Hehehe...

Hehehe...

Glad och nöjd med sin insats efter loppet.




Härligt leende, eller hur?

Nedsprutad med skumpa på prispallen. 

J
Jag tillsammans med Hugh Grant. Det var STORT kan ni tro.... Jag tackade och han sa "my pleasure" :) 

Ett foto till blev det och sedan satt jag och smålog HELA vägen hem. Mårten tyckte också att det var en riktigt trevlig dag! Tur det eftersom det var hans present. :)

I eftermiddag har vi varit iväg och firat en fin 25 - åring, i Lund. 

Röstningen är avklarad och nu  blir det valvaka för hela slanten. 
Jag ska även titta ännu en gång på det avsnitt i filmen "Love actually" där Grant dansar till låten "Jump" med "Pointer Sisters. 
Obetalbar scen som tål att ses om igen, speciellt nu efter gårdagens oförglömliga möte.

Kram på er från en lite uppspelt bloggerska.

Pst...Jag tror att Johanna ångrar lite att hon valde att stanna hemma för att sova ut efter alla nollningsfester den senaste veckan. Hon får hålla tillgodo med mammans bilder.      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar