måndag 8 september 2014

Kändismöten......

Måndag och ny vecka....
Nu har jag precis kommit hem efter veckans första arbetsdag och tänkte hålla mitt löfte till er.

Nämligen att avslöja vilka kändisar jag träffade på min senaste Stockholmstur. Jag vet att många av er tycker att detta är lite kul, liksom jag och sen finns det förstås de som tycker att det bara är tokigt. 
Och för er som inte gillar kungligheter och kändisar, läs inte vidare.....  
  
 På en parallellgata till Strandvägen hade jag den stora förmånen att träffa Prinsessan Madeleine.  Vi pratade några ord och två fina foton blev det. 
Madeleine hade köpt kakor och skulle gå hem och fika med sin väninna.  
Jag blev inte medbjuden, haha men var väldigt nöjd ändå.       

Söt, gullig och tillmötesgående prinsessa!
 
Såja, ännu en av mina "topp 50 kändisar i "hamn". 

Hennes Kungliga Höghet Prinsessan Madeleine fotograferad av den skånska kändisfotografen Rignellskan.
Hehe, visst är det lite kul, eller???

Nedan kommer dagens andra kändis. Kanske inte lika kunglig som ovanstående, men så mycket charmigare i verkligheten än i media.

I egen hög person Robert"Robban" Ashberg.  


Robban föreslog en sefie och så här blev den. Hahahahahaha....

Som sagt, en riktigt sympatisk man i sina bästa år.

Ja, det var två av torsdagens alla höjdpunkter. Tänk vad man kan vara med om en helt vanlig torsdag istället för att damma och feja.

Ha en fin kväll alla glada! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar