söndag 21 september 2014

Tom Cruise film ikväll på TV4 och jag var på pressreleasen i Stockholm.

Nu kommer kvällens tips! Titta på Tom Cruise i "Jack reacher" på TV4. 
Jag var ju på pressreleasen i Stockholm om ni minns. Ett minnesvärt möte. 
Nästan lika stort som Hugh Grant mötet. 
Här kommer några bilder från när jag stod i kö i ca en timme i vinterkyla och snö på Hötorget i Stockholm. Fingrarna var stela av köld när jag skulle trycka av mina bilder när TOM äntligen kom där på röda mattan. Men det var värt allt omak. 
 

Det var fler än jag som hade hört ryktet om att Mr Cruise var i stan.
 

Snöflingor framför kameralinsen. 


Många säkerhetsvakter på plats och även programledaren Martin Björk ser vi till vänster. 


YES, där är han!!!  

Glöm nu inte att titta på denna film ikväll.

Kram på er och hoppas att ni har haft en fin helg!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar