onsdag 10 september 2014

Min nya hylla!




Hej på er alla! 
Hoppas att ni har haft en fin onsdag! Själv har jag ägnat dagen åt intressant och givande  socialförvaltningsmöte på "Kulturen". 
Jag och en kollega gick en sväng i deras fina trädgård med vackra hus och fina växter. 

Lunchen blev en hamburgare på vägen till "Kristallen",
 där jag skulle på samordnarmöte klockan ett. 

Jag tänkte att jag skulle visa er den fina hyllan som jag släpade hem från Stockholm i förra veckan.  
Ja, den var lite otymplig men inte så tung. Hyllan har fått sin plats i sovrummet. 

Nej, nu ska jag titta på "Halv åtta hos mig". Det är ett kul program, även om jag saknar Helge Skoog som kommentator.  Sen ska vi äta goda mackor med en kopp te. Torsken som jag stekte ikväll var nämligen torr och trist så den kunde vi inte äta. Tillbehören var dock goda.  
          
Hyllan fanns även i svart, grått och mörkgrönt.

Grönt och vitt i sovrummet är det som gäller ( i alla fall just nu)

Tavlan är ett kort som jag ramat in och krukan är ett loppisfynd.

Gokväll och kram på er. Vi hörs i morgon, snart är det fredag igen.....

2 kommentarer:

  1. Camilla Dahlströmonsdag, 10 september, 2014

    Snyggt!!
    Alltid lika fint hos dig =)

    Ha en fin kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, Camilla! Jag uppskattar verkligen dina kommentarer.
    Ha en fin torsdag och kram på dig!
    Anneli

    SvaraRadera