lördag 23 juli 2016

Eric Gadd på YSB.


Jodå, här kommer den spännande fortsättningen på om Rignellskan skulle få ett fint foto på Eric Gadd på Ystads Saltsjöbad i torsdags. 

Helt fantastiskt fint väder och efter mat och dryck hos våra vänner så tog vi alla en kort promenad till YSB.
Efter att ha pratat med en hel del bekanta och lyssnat på Eric Gadds skönsång så gick vi tillbaka för dessert och kaffe och mera vin och snack hos K och D. 

Så här blev mina bilder av Eric Gadd förresten.
  


Jag bara älskar gamla fina badhytter.
Visst andas dessa sommar och semesterliv.

Kylles goda hallonpaj smakade utmärkt när vi kom tillbaka.

Lisa och Mårten, make och kär "gammal" vän.

När mörkret fallit lämnade vi värdparet och deras fina hus!
Tack för en härlig kväll Kylle, Daniel, Lisa och Pelle.

Kram till er alla från @nneli

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag vara pigg och
utvilad när vi ska fira min käre far.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar