torsdag 14 juli 2016

Jättemysigt kolonibesök.

Just nu sitter jag här och tittar på FixarErnsts premiärprogram för denna sommaren.
Ingen sommar utan Ernst, eller hur?

Tidigare idag var vi och hälsade på Hampus, Malin och deras 
söta hundar i deras fina kolonistuga.
Tyvärr kunde inte Mårten följa med p.g.a jobbet,
 men jag, Jakob och Johanna var där tillsammans med Ann och Håkan.   

Hela gänget utom fotografen är samlade nedan.




Fika med kaffe och punschrulltårta.

Och lilla Greta som till vår glädje fortfarande är ganska liten.


Läsbrillor ska man börja med i tid. Underbart!!

Jakob och Vera, ett sött par (förlåt Lize)! 

Håkan och Johanna fotograferar hej vilt.
Vad kan fotoobjektet vara?

En titt in i den mysiga lilla stugan. 



Den nya hammocken är monterad och klar och här provsitter värdparet,
Johanna och sötmopsarna.


Alltså dessa vovvar, är så söta och roliga tillsammans.

Jakob och Hampus, två fina pågar. 

Jag älskar verkligen att strosa runt i koloniområden,
så söta stugor och prunkande trädgårdar.

Den här lilla stugan med ett sött torn, så fint!

Tusen tack för att vi fick komma och titta på ert fina ställe och
busa med Vera och Greta.

Senare blev det lite småärenden och reashopping innan det
var dags att vända hemåt igen.

Nu har Ernst övergått till Victorias firande på Solliden,
allt medan jag har suttit här och skrivit till er.

Ha det toppen och kram från mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar