onsdag 13 juli 2016

Min rostiga hörna.

Vilken härlig dag det har varit idag! 
Soligt och skönt och dagen har nästan helt tillbringats utomhus. 
Frukost, lunch och middag har intagits på altanen, precis 
som man önskar på sommaren. 

Min rostiga lilla del i trädgården börjar nu bli klar. 
Jag ska bara fylla på med lite mera barkmull.
Det mesta här är loppis-auktionsfynd, stolen köpte jag på Kiviks loppis förra året, bordet är köpt på auktion för många år sedan, blomsterställningen är från en plantskola, ljuskronan från loppis och eldkorgen är från Qvesarums Byggnadsvård. 

Gungan som är härligt mossig och patinerad är från när vi flyttade till huset och barnen fortfarande var i gungåldern. 

Nu ska jag fixa kaffe och sen blir det läsning i inredningstidningar
 i väntan på "Barnmorskan i East End".  

Have a nice evening!
    






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar