tisdag 5 juli 2016

Också två trädgårdar till......


Också är vi framme vid de två resterande trädgårdsbesöken från söndagen.
De första bilderna tog jag i en trädgård där det fanns många funkior, speglar, 
sköna sittplatser och annat fint.

Inne i växthuset med spegel, pelargoner och kandelaber.


Lila, grönt och svarta krukor.

Myrten i många olika storlekar.


Tack för titten och inspirationen.


Fjärde och sista trädgården för denna gången blev hos ett värdpar som jag också  känner från vår trevliga trädgårdsgrupp.

Här möttes vi av vackra blommor, formklippta ligusterklot,
växthus och annat fint. 

Jag älskar vita blommor.



Fina klot!

Lite Japaninspiration innan vi cyklade hemåt igen.

Nu har man fått massor med ny inspiration och jag har flera
nya tankar och ideer som jag ska försöka förverkliga.

Vi hörs snart igen! Då blir det visning av några av söndagens
loppisfynd för det vet jag att ni också uppskattar.

Kram/@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar