tisdag 28 augusti 2018

En skön söndag med sol, boktips, loppisfynd och lugn och ro.

Söndagen var lugn och skön med behagligt väder.
Frukost på altanen i solsken. En promenad och ett litet besök hos vänner.
Läsning, korsordslösning, lunch, fika samt kortspel med ungarna.
 
Till middag gjorde jag en gryta med ugnspotatis och gele´. 
 
Packade ihopa alla pinaler, lockade ned katten från vinden och sen begav vi oss iväg hemåt efter en skön helg. Det blev en riktigt bra kombo av skön fredagskväll, umgänge och god lunch med föräldrar på lördagen, följt av middag med vänner på kvällen.
 
En lugn söndag blev det som sagt med middag för bl.a svärmor.
 
   
 



Min sköna plats!


Detta är ett av lördagens loppisfynd. En skål att använda till midsommar!
Ett fint mönster av vallmo och prästkrage. Här ska jordgubbarna serveras!


På söndagen satt jag i solen och drack upp bubbelresterna från i lördags!

Extra mycket guld i glaset!  

Jag har påbörjat en ny bok. Den verkar lättläst och avkopplande.


Ha en fin fortsättning på onsdagskvällen!

Kram från mig som vanligt
@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar