lördag 11 mars 2017

Även en gästbok av J. Frank i min ägo.


God förmiddag denna soliga och fina lördag! 
Snart blir det lite trädgårdsfix här hemma. 
Jag ska även göra lite fint i lusthuset inför den stundande sköna säsongen.

Jag tänkte bara först visa er att jag inte kunde motstå denna gästbok av J.Frank. 
Jag har ju den stora boken om hans akvareller och en anteckningsbok och nu blev det alltså även denna fina bok. Jag gillar verkligen det vackra blommönstret och färgerna. 

Tulpanerna i vasen köpte jag som lökar. Jag kunde först följa dem från att de stod i knopp i krukan, sen klippte jag av dem och satte dem i vas. 
Lökarna har jag planterat ut i rabatten förstås. 
Tala om att ha glädje av dessa små glädjespridare länge. 

Ha en fin lördag och hoppas att solen skiner på er också ☺!   

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar