tisdag 21 mars 2017

Jakob fyller år idag och snart blir det event.


Tisdag och solsken och 10 plusgrader. Det finns verkligen hopp om våren...

Jag tittar bara in om och säger hej. Johanna och jag står i startgroparna för att 
köra till Malmö på ett litet event. Därefter blir det cykelfestplanering.

Jag har precis ringt och grattat vår älskade son som fyller år idag! 
Han är världens snällaste och finaste son och är värd ett stort GRATTIS och HURRA! 

 Ikväll ska han ut och äta tillsammans med sin flickvän och på lördag ska vi fira honom här hemma.  Ha en härlig kväll, Jakob så ses vi snart!  

 Ha en fin kväll alla ni andra också! 

Kram från @nneli.

Jag har klippt av blommorna på en av orkideerna här hemma och så här blev det. 
De har nu stått så här fint i två veckor och fler lär det bli. 🌷🌹  



Och min lilla miniatyrstol i Ghostmodell hänger med. 
Den ordnade Jakob till mig för några år sedan. 😊😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar