söndag 5 mars 2017

Svenskt Tenn, favoritaffären nummer 1.

Javisst är det Svenskt Tenn, som är min absoluta favoritaffär, alla kategorier. 
Klassiskt, elegant och tidlöst. Jag tröttnar inte i första taget på att strosa runt i denna classy miljö. Fråga helgens ressällskap. Hehehehe... 😉
  

Ljuvt och fint! 

Sober och elegant miljö.



Fin dukning. 


Det fanns en liten utställning som kallades Skuggspel,
där dessa lampor spelade en central roll. 

Min Daggvas har stigit i värde sedan jag köpte den för 6 år sedan.
Jag betalade 2200:- för den och nu kostar den 2800:-.


Krukor så långt ögat kan se.....



ALLTID så vackra blombuketter på S.T.

I en Hortuskruka av mässing blir de flesta blommor vackra. 



En härlig jordgubbssmothie smakade perfekt efter lite shopping.

Bye, bye S.T för denna gång, vi ses snart igen! 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar