tisdag 28 mars 2017

Paket till mig själv och två nya murgrönor.


Har ni haft en bra tisdag, kära bloggläsare?

För egen del så har jag arbetat med elev och föräldrasamtal och 
avslutat dagen med klasskonferens och elevhälsoteam. 
Arbetsdagen har känts meningsfull, vilket den oftast gör på mitt arbete. 😊

Nedan ett paket till mig själv inköpt på Svenskt Tenn när jag var i Stockholm senast.
Det blev också en bit elefanttyg, denna gång i vårligt grönt. 
Paketet innehöll en vas i isblå nyans om ni blev lite nyfikna. 😉 Bild kommer.

Jag har köpt två tjusiga murgrönor i lite annorlunda skepnad också. 
Jag ska ha dem inomhus ett tag och 
sen ska de få stå på varsin sida om trappan vid ingången. 


  






Jag köper alltid en massa fina kort och böcker på Drottninggatan.

Ha nu en fin kväll!

Visst är det underbart att det är ljust så länge på kvällarna nu. 🌛


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar