onsdag 22 mars 2017

Mingel och shopping med Hannah Graaf.


Igårkväll var Johanna och jag på ett jättetrevligt event i Malmö. Det var Hannah Graaf som bjöd in till mingel, bubbel och visning av Femmes vårkollektion. Det var kul att träffa Hannah och Peter igen och vi fick även träffa Marianne, Hannahs sympatiska  svärmor. Vi kände igen varandra från vårt arbete med barn där vi har träffats på föreläsningar och utbildning. Så trevligt. 

Johanna och jag provade vackra klänningar 👗👚👕, minglade och hade det bra.

Mycket nöjda med kvällen lämnade vi sedan Malmö för att besöka Oliver ( Johanna) och för att cykelfestplanera hemma hos Ljungbergs ( jag). Där mötte jag ett glatt gäng och blev bjuden på fika med bröd, ostar och annat gott.  
     
Det obligatoriska fotot på Johanna tillsammans med Peter och Hannah.
Det har blivit en del sådana foton genom åren. Det är alltid lika kul att träffa detta sympatiska och vackra par.   


Hahaha..... 💛😉

Vi hittade mycket fint att prova i hyllorna. 




Vi tar en bild till.....📷!!


Den här fastnade Johanna för.

Hannah och Johanna diskuterar vilken klänningsmodell som blir bäst.


Vi träffade även Marita och vi hade som vanligt mycket att prata om. 

Vackra Hannah kan nog inte bli dålig på någon bild. 



Vi hade så trevligt med Hannahs svärmor Marianne och hennes väninna. 

Marianne och jag!




TACK Hannah och Peter, för en härligt inspirerande kväll i vårens tecken.
Nu har jag precis kommit hem efter en lång arbetsdag med kvällsarbete.
Jag, min chef och en kollega har informerat nämndsledamöter och chefer om elever som är hemmasittare och hur man kan hjälpa dessa elever tillbaka till skolan.

Nu ska jag lägga benen högt och ta mig en kopp kaffe, ja bara kaffe, vad trodde ni? 😊

Hoppas att ni har haft en bra dag!
Kram från @nneli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar