torsdag 30 mars 2017

Små hjärtan och liljor och det är TORSDAG!

Här sitter vi nu med tända ljus och njuter i ett nystädat och väldoftande hus.
Det är en skön känsla när veckostädningen är avklarad och man kan sätta sig med en bok eller vid datorn. 
Johanna och jag har redan ätit middag och idag blev det hemlagat potatismos, 
wienerkorv, gurka och lingon. Mårten är i Båstad och kommer hem i morgon.

Ikväll ska vi äta våfflor med färska jordgubbar och glass, för det blev inte av på våffeldagen.😋 Oliver kommer också. 

  
Här duggregnar det heeela dagen,
 men en liten promenad ska det bli i alla fall.    

Ha en fortsatt fin dag!
     
Vackra liljor i en för mig lite ovanlig färg.


Jag har köpt en ny blomma som jag tyvärr inte kan namnet på.
Den är väldigt söt med små hjärtformade blad. Den är lik "plättar i luften".



Kram från mig, @nneli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar