torsdag 17 november 2016

Höst i trädgården och tiden bara rusar iväg.

Torsdagen är här och tycker ni som jag att veckorna bara rusar iväg. 
Snart är det 1:a advent och alldeles nyss var det sommarvärme. 
Idag fixar jag här hemma och tar fram liiite av det röda. 
Ni vet ju att jag är så tokig så att jag har kaffemuggar som jag bara använder i juletider. De kommer fram nu.

Ikväll ska jag iväg på trevligheter, men innan dess har jag lite som ska hinnas med. 

Nedan några bilder från vår trådgård i höstfägring. 




Ha en bra dag och ta hand om er!
Kram från mig.

2 kommentarer:

  1. Vaddå tokigt? Har inte alla kaffakoppar som de bara använder vid jul? Ja, jag har i alla fall röda härliga temuggar som snart ska fram.

    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra, Maria! Jag är kanske inte så tokig i alla fall då. Hehehe....
    Ha en skön kväll!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera