söndag 27 november 2016

Kattens Dag och en fantastisk film.




Godkväll! 
Musse lovade ju att hon skulle titta in här och säga hej på "Kattens Dag".
Och här är hon!

Jag hoppas att ni har en skön avslutning på veckan. 
Här hemma har vi mumsat på lussebullar hela dagen,
 (ja, vissa i familjen i alla fall), småfixat, läst och firat Första Advent.
Maken och jag hade tänkt åka till Grand för att lyssna på klassisk julmusik,
 men eftersom några saker kom emellan bl.a tennis och middag
 så blev det en hemmakväll istället med en underbar film, "Livet efter dig" av Moyes. 
Om ni inte har sett den så måste ni se den.....

Vi hörs i morgon!    
  

Vår söta men egensinniga kise som vi gillar jättemycket. Hon är söt, rolig och man kan prata med henne. Hon svarar för det mesta på ett väldigt nyanserat sätt. Hon följer mig överallt och håller mig sällskap vart jag än är. Hon kan dock visa humör och fräsa när hon är rädd men då tar Johanna hand om henne på ett bra sätt.

Kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar