lördag 12 november 2016

Ullared, here we come.....


Gomorron alla ni! 

Jag ska snart här i ottan ge mig iväg till Hörby. 
Vad tusan ska hon där så här tidigt, tänker ni kanske. 
Jo, därifrån går nämligen bussen till Ullared denna vintriga och kalla lördag. 

Jag ska åka tillsammans med min vän Birgitta och hennes arbetskamrater.
Först ska vi prata i två timmar på bussen och sen ska vi shoppa och sen blir det kanske lite lugnare på hemresan. Då brukar vi vara trötta efter en hel dag med mycket folk, skvalmusik, barn som skriker, par som bråkar och en egentligen väldigt jobbig och omöjlig miljö. Samtidigt vill man inte vara utan dessa små resor dit. 

Så många människor kan ju inte ha fel, eller??
Nej, det är något som lockar med det där GEKÅS-varuhuset.

Nu måste jag gå....

Ha en fin dag så hörs vi senare! 

KRAM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar