tisdag 26 juni 2018

Arbete, sköna kvällar och "Morden i Midsomer".



Så sköna kvällarna är och man kan verkligen utnyttja dessa efter jobbet.
Maken och jag ska försöka få in en promenad per kväll i hyfsad takt. Sen är det ju middagstillagning, vattning och lite annat som också ska fixas. Därefter kan man kasta sig i solstolen med en bok.  De senaste två veckorna var jag iväg i stort sett varje kväll, men nu är det lugnare och då hinner man med lite annat. 😊😊

Jag köpte månadstidningen "Lantliv" en av favorittidningarna. 
Denna månad fick man även en somrig bok på köpet.  Tips, tips! 
Jag har redan läst den men jag ska läsa om den i sommar, tänkte jag.  
  
   





Har ni läst Jenny Colgans böcker? Om inte, så måste ni göra det i sommar.
Det har kommit ut ännu en som ligger i min bokhög inför sommaren nu.

Ha en fin kväll alla ni, som så troget tittar in här! 💚💛💜

Ikväll är det premiär för både "Allsång på Skansen" och "Morden i Midsomer".
Dessa två sommarmåsten! 

Ikväll sitter vi bänkade framför storbildsteven med kaffe och katt klockan åtta. 

Kramar @nneli!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar