måndag 18 juni 2018

Lite rosa fägring i rabatten och i morgon blir det en tur till Kalmar! .


Hej alla denna lite blåsiga, men sköna måndagskväll! 

Idag har jag och kollegerna bl.a träffat vår nya mellanstadierektor.
Det blir säkert jättebra, men vi kommer alla att sakna Anni. Jag kommer dock att träffa henne på en annan skola där hon nu ska vara rektor istället 
och det är jag väldigt glad för.  

Jag ska försöka gå och lägga mig lite tidigare än vanligt ikväll. 😊
I morgon ska jag nämligen upp tidigt och cykla till Hagalundskolan för att därifrån åka buss tillsammans med ett gäng trevliga kolleger och en minst lika trevlig rektor. 
Vi ska åka till Kalmar på en dagsutflykt och det ska bli så trevligt. 

Men först tänkte jag visa er några rosa blomster som blommar i trädgården just nu. 


 "New Dawn", direkt efter regnet igår! 

Den rosa malvan blommat också nu.
Visst har den även vackra blad! 


Luktärt och Kungsmynta.

En ros till. Jag tror minsann att bilden är felvänd...😊😊

Också några av mina favoriter, borstnejlikor.
En s.k mormorsblomma som är tvåårig och finns i massor med fina färger.

Ha det så bra och sov gott när det är dags för det!

Kram
@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar